Údržba a revize


Provozní údržba

  • obsluha a kontrola budov a jejich technických zařízení
  • vedení provozní a technické dokumentace budov a zařízení
  • provádění preventivního dohledu a technických zásahů
  • obsluha tepelných zařízení
  • obsluha vodohospodářských zařízení
  • provádění veškerých oprav technických zařízení budov, elektroinstalace, zdravotechniky, vzduchotechniky, apod.
  • provádění zásahů v případě mimořádných událostí a havárií 
  • pravidelný reporting a součinnost se zákazníkem při optimalizaci nastavení procesů provozně – technické správy budov a zařízení
  • autodoprava
  • stěhovací služba
  • archivační a skartační služba

Nepřetržitý dispečink

Součástí služeb údržby je provoz nepřetržitého dispečinku s havarijní službou, který zajišťuje 24 hodin denně řešení všech mimořádných událostí a havárií. Po přijetí hlášení zákazníka nebo, v případě automatických provozů bez fyzického dohledu, signálu příslušného zařízení, vyhodnotí dispečer údržby neprodleně situaci a vyšle na místo havarijní službu, která operativně řeší nastalou krizovou či havarijní situaci. Nedílnou součástí nepřetržitého dispečinku je také poradenská služba, jejímž cílem je maximální informovanost zákazníků o nových možnostech v oblasti provozně – technické údržby budov.