Recepční služby

Společnost Bartoň a Partner s.r.o. poskytuje recepční služby nejen v  administrativních budovách, obchodních a komerčních centrech, ale i v ubytovacích zařízeních a  hotelech všech kategorií. Při poskytování recepčních služeb zajišťujeme zejména prvotní kontakt s návštěvníkem – klientem našeho zákazníka, přičemž činnost zaměstnanců recepce spočívá zejména v následujících činnostech:

  • poskytování informací v rozsahu dle požadavku zákazníka,
  • výdej a příjem klíčů,
  • evidence návštěv,
  • obsluha telefonní ústředny,
  • zpracování došlých i odesílaných poštovních zásilek apod.

V případě poskytování činnosti v hotelech či jiných typech ubytovacích zařízení se služby recepce dále rozšiřují o:

  • přijímání, realizaci a potvrzování rezervací ubytovacích kapacit,
  • check-in a check-out (přihlášení, ubytování a odhlášení hostů),
  • zpracování požadavků ubytovaných klientů a  jejich předávání zodpovědným osobám,
  • zpracování dokladů za poskytnuté služby – fakturace, zpracování bezhotovostních plateb, výběr hotovosti apod.,
  • pravidelná vyúčtování,
  • služby consierge.

Produktová karta v PDF


All rights reserved © 2018 Bartoň a Partner s.r.o.